Про нас
Історія
Історія однієї запальнички
До її складу входить 22 деталі, вона не гасне на вітрі і має довічну гарантію.
1930-ті

Zippo була винайдена американським підприємцем на ім'я Джордж Грант Блейсделл (George Grant Blaisdell). Прототипом для неї послужила вітрозахисна запальничка австрійського виробництва, яку Блейсделл побачив у руках свого компаньйона на одній вечірці. Легенда описує історію появи запальнички Zippo так:
У 1930 році за часів «Великої депресії» в далекій Америці в містечку нафтовиків Бредфорді (Пенсільванія) в звичайний сільський клуб на танці прийшов він- Джордж Блейсделл. Він був співвласником фірми з виробництва найпростішого нафтовидобувного обладнання. З юності він мав справу з металом і володів чималим прагненням до винахідництва.
Танці і порожні розмови про політику скоро набридли Джорджу, і він вийшов покурити на веранду клубу, де знайшов свого друга Діка Дрессер, Пихкаючий в спробах зняти кришку зі своєї старенької австрійської запальнички. Дік був досить забезпеченою людиною, і Джордж дозволив собі зауваження: «Чому б тобі не купити більше презентабельну запальничку?» Дік нарешті відкрив кришку і чиркнув коліщатком. Незважаючи на досить сильний вітер, запальничка запалилася, і Дік прикурив свою сигарету. «Тому що ця працює!» - буркнув Дік у відповідь на питання Джорджа. У цей момент Джорджа подумав: «Запальничка! Ось що постійно потрібно людині, незалежно від його матеріального становища! »З тих пір голова Джорджа була зайнята ідеєю виробництва надійних запальничок, доступних кожному.

Наприкінці 1932 року Джордж вирішив трохи вдосконалити конструкцію безіменного австрійського прототипу, надавши корпусу прямокутну форму і зробивши кришку відкидний, щоб запальничкою можна було оперувати однією рукою, але в іншому вона практично не зазнала змін, навіть кількість отворів в вітрозахисних стінках залишилося тим самим. Результатом старань була запальничка, яка мала витончений вид і була вельми проста у використанні. Найперша запальничка Zippo, яку в даний час можна побачити в музеї Zippo / Case в Бредфорд, була виготовлена на початку 1933 року і продавалася по $ 1,95 кожна.
При цьому з самого початку за кожною запальничкою стояла довічна гарантія Містера Блейсделл: «Або вона працює, або ми чиним її безкоштовно.» Назва компанії так само дав сам Джордж Блейсделл. Йому дуже подобалося звучання слова «zipper» (блискавка). Але ця назва була вже запатентовано, тому Джоржд почав перебирати різні варіації цього слова, і зупинився на «Zippo», вирішивши, що в цьому слові є нотки сучасності.
Заявка на патент оригінального Zippo була подана 17 травня 1934 року народження, а патент № 2032695 було надано 3 березня 1936 року. Другий патент, номер 2517191 був виданий 1 серпня 1950 року.
Дизайн запальничок Zippo залишається фактично незмінним донині, з незначними поліпшеннями. У 1936 році Джордж Блейсделл отримав перше замовлення на рекламну гравіювання 500 запальничок від Бредфордський нафтової компанії Kendall Oil & Refining Company.
Ці запальнички вважаються першими у своєму роді і тому високо цінуються колекціонерами. І до цього дня Zippo вважається одним з найоригінальніших і продуктивних носіїв реклами
Друга світова війна справила великий вплив на Zippo. Після вступу Америки у війну, компанія Zippo припинила виробництво запальничок для споживчого ринку і перевела все виробництво на американську армію. Zippo того часу відрізнялися тим, що сталевий корпус фарбували чорною фарбою - від іржі і для маскування: по блискучим запальничок американських солдатів міг виявити противник. Запальнички не входили в комплект спорядження, однак вояки охоче купували надійні, невибагливі Zippo, за допомогою яких можна було і закурити, і їжу підігріти. Війна принесла компанії світову славу: разом з американською армією бренд потрапив в Європу, в екстремальних воєнних умовах оцінити високу якість продукції.


1940-ві
Після закінчення війни в 1945 році запальничка Zippo вирушила в дорогу по мирній Америці. У той же час невгамовному винахіднику Блейсделл приходить в голову ідея створення автомобіля, який виглядав як запальничка Zippo. У 1947 році на світ з'явився автомобіль Zippo.

1950/1960-ті
Всі запальнички Zippo з самого першого дня випуску мають відмітний штамп на денці з логотипом Zippo, ранні моделі мають на штампі номер патенту. З 1957 року на денці всіх запальничок Zippo став ставитися штамп, який вказує рік (пізніше і місяць) випуску запальнички
У 1956 році на ринок випущена вузька модель запальнички (Slim), яка позиціонувалася як витончена запальничка для жінок. У 1957 - випущені моделі Slim із золотим і срібним напиленням.
Технологія нанесення зображень на метал вдосконалюється, і тепер з'являються все більш детальні і барвисті зображення на запальничках. А вже в 1960 році - випущена перша вузька модель Slim, виготовлена з золота.
Лише тільки в 1962 році Джордж Блейсделл зважився на розширення виробництва. Так на світ з'явилися рулетки Zippo, складані ножі, брелоки, затискачі для купюр ...
Але - ось ще один умілий маркетинговий хід - вони не продавалися в магазинах. На ці товари доводилося «полювати», замовляючи їх тільки поштою і тільки в період спеціальних рекламних акцій. Саме такі акційні товари в середині 1960-х років приносили майже 40% прибутку компанії.
Велику роль в рекламі запальничок Zippo зіграв Голлівуд і Бродвей. За оцінками самої компанії, запальничка Zippo з'являється або згадується більш ніж у тисячі фільмів. Знаменитий «клацання відкривається запальнички» присутній в записах багатьох популярних пісень, а сама запальничка з'являється на тату знаменитих рокерів, на обкладинках альбомів, і в фотосесіях груп.
1970/1980-ті
Джордж Блейсделл помер 3 жовтня 1978 року. Він запам'ятався не тільки як винахідник запальнички Zippo, але і як людина з щедрим і добрим серцем. Після його смерті компанія стала належати двом його дочкам, і на даний момент шість осіб - всі вони члени сім'ї Блейсделл - є власниками Zippo Manufacturing Company.
У 70-х і 80-х роках, Zippo посилено розширює закордонні продажу. В результаті, в даний час, запальнички продаються в більш ніж 160 країнах світу. Стабільні продажу на внутрішньому ринку і постійно зростаючі продажі на зарубіжних ринках, зокрема в Китаї та Індії, сприяли рекордного зростання продажів в 2011 і 2012 роках.
1990-ті
З 1993 року, після придбання W.S. Case and Sons Cutlery Company підприємства Zippo стали випускати колекційні і просто дуже якісні ножі.
У липні 1997 року в Бредфорд відкривається Музей Zippo / Case. На території в 15 000 квадратних футів знаходиться магазин, музей і знаменита Клініка запальничок Zippo, де її ремонтують прямо у Вас на очах.

Запальничка Zippo була предметом першої необхідності для всіх любителів пригод протягом більше 80 років. В архівах компанії зберігається чимало цікавих історій про те, як запальничка неодноразово рятувала життя своєму власникові.
Широкий асортимент продукції Zippo продовжує зростати, і в даний час включає в себе безліч аксесуарів.
У 2012 році на 80-річний ювілей компанії Zippo Manufacturing Company була випущена 500-мільйонна запальничка з 1933 року. З цього приводу в Бредфорді пройшли урочистості, все 620 співробітників вишикувалися в живий ланцюг від заводу до музею Zippo і передавали ювілярку як естафетний вогонь.
Також в 2012 році була створена віртуальна запальничка Zippo Virtual Lighter в формі додатка для смартфона
Але найголовніше - що обіцянка Містера Зиппо, як назвали свого часу Джорджа Блейсделл, працює і донині. «It works or we fix it for free». Гарантія вічна. За більш ніж 80 років, ніхто не витратив ні цента на механічному ремонті запальнички, незалежно від її віку або стану.