Оплата і доставка

Відправлення замовлень відбувається після повної оплати замовлень перевізником “ Нова пошта” згідно з тарифами перевізника. З понеділка по п’ятницю. Відправлення здійснюється за рахунок одержувача замовлення. У разі повторних замовлень на сайті можливе відправлення за рахунок відправника.  

У разі відправлення пошкодженого товару( браку) назад- за рахунок zippo.ua.

Якщо ви бажаєте обміняти на іншу модель запальнички- за рахунок замовника. 

Обміну та поверненню підлягає товар:

Споживач (фізична особа) може здійснити обмін або повернення товару в термін 14 днів Повернення товару здійснюється відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів». У період 14 днів, не враховуючи дня покупки, можна оформити повернення або обмін:

- товар не був у експлуатації( новий); 

-збережені всі налірки, штрихкод ;

- цілісність упаковки не порушена; 

-збережений гарантійний листок- вкладиш і документ, який підтверджує оплату;