Оплата і доставка
Відправлення замовлень відбувається після повної оплати замовлень перевізником “ Нова пошта” згідно з тарифами перевізника. З понеділка по п’ятницю. Відправлення здійснюється за рахунок одержувача замовлення. У разі повторних замовлень на сайті можливе відправлення за рахунок відправника.
У разі відправлення пошкодженого товару( браку) назад- за рахунок zippo.ua.
Якщо ви бажаєте обміняти на іншу модель запальнички- за рахунок замовника.
Обміну та поверненню підлягає товар:
Споживач (фізична особа) може здійснити обмін або повернення товару в термін 14 днів Повернення товару здійснюється відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів». У період 14 днів, не враховуючи дня покупки, можна оформити повернення або обмін:
- товар не був у експлуатації( новий);
-збережені всі налірки, штрихкод ;
- цілісність упаковки не порушена;
-збережений гарантійний листок- вкладиш і документ, який підтверджує оплату;