Автомобіль

  • Автомобіль Zippo у музеї Zippo/Case

  • Автомобіль Zippo на визначних місцях США

  • Автомобіль Zippo біля Ніагарського водоспаду

Автомобіль Zippo

Винахідник запальнички Zippo та засновник компанії Zippo Manufacturing Company, Джордж Г. Блейсделл, любив автомобілі так само сильно, як і свою всесвітньо відому вітрозахисну запальничку. У молодості пан Блейсделл був вражений парадом «продуктмобілів» – неймовірних транспортних засобів, що нагадували продукти, які вони представляли. Після неймовірного успіху Zippo після Другої світової війни він вирішив створити власний «продуктмобіль» за образом культової запальнички Zippo.

16 червня 1947 року компанія Zippo придбала Chrysler Saratoga 1947 року випуску за 2048 доларів. Блейсделл уявляв собі автомобіль, схожий на запальничку Zippo. Він найняв компанію Gardner Display з Піттсбурга для розробки дизайну автомобіля – Chrysler Saratoga 1947 року випуску з величезними запальничками, що тягнулися над лінією даху, та знімними неоновими язичками полум'я. Кришки запальничок закривалися для зручності пересування. На боці було написано слово Zippo 24-каратним золотом. Загальна вартість перетворення автомобіля на дві високі вітрозахисні запальнички становила 25 000 доларів. Протягом кінця 40-х та початку 50-х років автомобіль Zippo подорожував по всіх 48 суміжних штатах, беручи участь у спеціальних заходах, виставках, ярмарках та очолюючи паради. На жаль, через вагу модифікованого шасі у автомобіля Zippo часто проколювалися шини. Автомобіль було відправлено до дилерського центру в Піттсбурзі, штат Пенсільванія, для ремонту, але через прогнозовану вартість вирішення проблем проект було призупинено на невизначений термін. Автомобіль залишався в дилерському центрі в очікуванні своєї долі.

На початку 1970-х років пан Блейсделл повернувся до Піттсбурга, щоб забрати автомобіль, але виявив, що дилерський центр збанкрутував, не залишивши після себе жодних слідів Zippo Car. Донині доля оригінального Zippo Car залишається загадкою.

У 1996 році Zippo придбав сірий Chrysler New Yorker 1947 року випуску та розпочав реставрацію іншого Zippo Car, щоб відображати оригінал з додатковими функціями. Вісімнадцять місяців по тому завдання було завершено, ціна склала близько 250 000 доларів. До 1998 року Zippo Car знову вийшов на вулиці, подорожуючи країною. Тепер Zippo Car бере участь у парадах, корпоративних заходах, виставках та багато іншого.

Автомобіль Zippo продовжує втілювати класичне послання стилю, якості та надійності під час подорожей узбережжям Сполучених Штатів. Коли автомобіль Zippo не в дорозі, його можна знайти в Музеї Zippo/Case у Бредфорді, штат Пенсільванія.

Цікаві факти :

  • «Новий» автомобіль Zippo був доставлений 10 травня 1998 року та дебютував на міжнародній біржі Zippo/Case 16 липня.
  • На момент придбання в 1996 році автомобіль мав приблизно 180 000 миль пробігу.
  • Загалом їздив 11 разів.
  • Автомобіль Zippo відвідав численні відомі пам'ятки, зокрема: гору Рашмор, арку Сент-Луїса, Аламо, Великий Каньйон, греблю Говер, Лас-Вегас-Стріп, Ніагарський водоспад, знак Голлівуду та вулицю Бурбон у Новому Орлеані.
  • Два знімних 1,5-метрових скловолоконних пламені
  • 47-дюймове кременеве колесо
  • Виготовлена на замовлення сталева кабіна розміром 1,5 на 1,8 метра
  • Електричні склопідйомники
  • Кришки з ручним підйомом пружин
  • Двигун Chevrolet V8 з малим блоком двигуна об'ємом 350 кубічних дюймів, 250 кінських сил
  • 12-вольтова електрична система
  • Написи з 24-каратним позолотою
  • Безключові двері
  • Посилена підвіска
  • Перехромована решітка радіатора та бампери
  • Довжина: 5,3 м (17 футів) та 3,8 м (11 дюймів)
  • Вага: 2048 кг (4920 фунтів)
  • Висота: із закритими запальничками - 2,4 м | із відкритими запальничками: 3,6 м (12 футів)